Пошук по блогу

четвер, 20 квітня 2017 р.

Серветниця. МК від Ані Ткаченко.

Всім привіт!
Сьогодні з Вами я , Аня, і ми будемо робити дуже необхідну, на мій погляд, річ для дому)
Це серветниця, яка може прикрасити не тільки Вашу кухню, але й святковий стіл.


Почнемо, як завжди, із нанесення грунту. Я загрунтувала ту частину заготовки, де буду клеїти серветку та саму кришку.



На створення такої ніжної, кольору неба серветниці мене надихнула новинка від Rosa, а саме серветочка з таким цікавим зигзагом)
Отож приклеюємо її на бокові поверхні за допомогою  мого улюбленого клей-лаку.



Поки серветка висихає, зробимо на кришці ось таку красу. В структурну білу пасту я додала трішки блакитної фарби, та за допомогою траферету та мастихіну нанесла на поверхню. 


Тепер час фарбувати  серветницю)


Всередині я вирішила  залишити дерево натуральним. 

Ось і все, друзі, серветниця готова! Таку гарну річ можна подарувати подрузі, мамі або просто прикрасити свій дім)






До зустрічі!
Нехай весна надихає!


1 коментар: